Després de pegar-li voltes ja he trobat què m'agrada fer. Sempre he pecat de no agradar-me els projectes grans i llargs (sobretot açò). Em canse de seguida de fer el mateix. No valdria per a estar en una línia de muntatge ni per a professions no repetitives (o potser sí, mai se sap que et vindrà en aquesta vida). Sempre m'ha agradat fer un projecte curt, una "proveta" per provar tal o qual cosa i ja està. Ja duc temps programat aplicacions per a mòbil (mini aplicacions). Però trobe que estic a gust. Es poden fer de més complicades, però. Però també simples. Una funcionalitat i avant. Això et permet fer una aplicació en dos-tres setmanes (de moment açò és el meu hobby, possiblement en dos-tres dies podria fer alguna de les aplicacions que ja tinc publicades, inclús alguna en menys). El cas és què, de moment, mentres dure sóc feliç i prompte (espere) em clavaré al món dels jocs. Veure'm com queda la cosa... ;)
Doncs això, mai m'he mostrat partidari de cap metodologia de programació, ni tan sols de la programació orientada a objectes... però deu ser que em faig major ;) Anem a matar en un post dos pardals d'un tir. Anem a gastar una de les bases de les metodologies àgils (en realitat no té per què, es pot emprar en qualsevol metodologia) i anem a començar a veure com fer codi "multiplataforma". Anem a gastar Visual Studio 2012. Creem una solució de Portable Class Library (en C#): Creem una nova classe, Dau: namespace RollDice { public class Dau { } Sense cap mètode. Per què sense cap mètode? Ahí està la gràcia dels TDD (Test Driven Development, Desenvolupament Orientat a Test). Anirem omplint la classe segons fallen els tests. Ara anem a afegir una nova solució, què serà de test c#: Ens crearà una classe de test buida, li canviarem el namespace per a que siga el mateix que la classe dau: [TestClass] public class testDau { [TestMethod
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada