Passa al contingut principal

Presumint d'ordinador

Mira que m'agrada presumir de ben poques coses. De fet em considere (i em solen considerar) una persona ben modesta. Però ara no me n'he pogut estar... Vaig a presumir d'ordinador:


Vaig a sustituir el meu ordinador de sobretaula (amb le stres pantalles) per este bitxet. No està mal, eh?
Especificacions:

  • i7 3610QM
  • 8GB de RAM (ampliables a 32)
  • 128 GB SSD (si no teniu disc SSD vos ho recomane abans de canviar de PC)
  • 500 GB de disc mecànic
  • ATI 7970M  2GB (casinà ;))
Això si ho he fet de segona mà, i el problema és que ara no puc fer-li ni una extensió de garantia ni assegurar-lo (no trobe en cap lloc que ho vullguen fer).
Però és una filigrana... estic escrivint este post des d'una màquina virtual, sense apenes drivers i MacOS va com el llamp. (No, no m'estic passant a MacOS, però per a fer aplicacions per a iphone/ipad/macos no tens un altre remei).

Em queda fer algun test en algun joc, de moment, el heaven engine trau uns 40-50fps, mentres que la torre vella, apenes passava de 15 (en la versió actual, clar). Tots els emuladors de mòbil van a la perfecció... no sé què més puc demar  (a banda de tindre temps per a disfrutar-lo)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TDDs + reutilització d'objectes en Visual Studio 2012

Doncs això, mai m'he mostrat partidari de cap metodologia de programació, ni tan sols de la programació orientada a objectes... però deu ser que em faig major ;) Anem a matar en un post dos pardals d'un tir. Anem a gastar una de les bases de les metodologies àgils (en realitat no té per què, es pot emprar en qualsevol metodologia) i anem a començar a veure com fer codi "multiplataforma". Anem a gastar Visual Studio 2012. Creem una solució de Portable Class Library (en C#): Creem una nova classe, Dau: namespace RollDice {     public class Dau     {     } Sense cap mètode. Per què sense cap mètode? Ahí està la gràcia dels TDD (Test Driven Development, Desenvolupament Orientat a Test). Anirem omplint la classe segons fallen els tests. Ara anem a afegir una nova solució, què serà de test c#: Ens crearà una classe de test buida, li canviarem el namespace per a que siga el mateix que la classe dau: [TestClass]     public class testDau     {          [TestMethod

Google no és programari lliure

Duc des de ni sé els anys treballant en Linux. De fet, vaig passar de MS-DOS a Linux sense passar per windows 95. Només he gastat windows (ho he de confessar)per a jugar, i farà un any, el windows 8. No m'ha agradat i ara he tornat a Linux. Valga esta confessió personal per explicar el meu dubte existencial. Hi ha molta gent que critica Apple o Microsoft i diu que l'alternativa és Android , i es compra un Samung, per exemple. M'he parat a pensa-ho i pràcticament és el mateix. Android pot ser bastat en Linux i tinga bona part de codi obert, però hi ha una part que no. I el núvol de Google és completament tancat (algú té el codi del buscador o de gmail?). En general (i a no ser que instal·lem alguna rom on tot siga lliure), és un poc més lliure que ios (Darwin, el codi font del kernel d'ios, és de codi obert, el que és tancat és la seua interfície). És a dir que els serveis que proporcionen les tres companyies (buscador, correu, núvol...) són igual de tancats (i estan sig

Reciclant un vell portàtil (i 3)

O també podria titular-se, la primera aplicació en Android. Crec que vaig a deixar d'intentar reciclar este ordinador, no pot amb l'eclipse, he intentat fer esta aplicació i m'ha costat déu i ajuda. Provaré a fer coses que necessiten entorn gràfic en un altre ordinador. Quan comence la part de servidor, si que podré gastar-lo de nou, ja que node.js (Recomanat pel meu amic Jaume) és molt lleuger, i amb la llibreta que duu windows es podrà fer els programes de sobra ;). Bo, la primera aplicació l'he modificada un poc de l'anterior (l'aspecte), i l'he deixat com en la figura. Simplement he posat un botó, i dos textView. No vaig a entrar en detalls de com es fa, de posar noms adients ni res per l'estil, ja que és una aplicació menuda i de prova. l'objectiu serà que en el textView2 (que no es veu, està davall del textView1) aparega un missatge "has apretat el botó" en el moment que apretes el botó. Anirem al fitxer principal en java, en el